Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Августюк М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17
1.

Августюк М. 
Значення та інтерпретація рівнів дискурсу і тексту в теорії комунікативного акту [Електронний ресурс] / М. Августюк // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 2. - С. 95-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_2_26
Зроблено дефініціальний та компаративний аналіз понять "дискурс" і "текст". Описано комунікативні властивості дискурсу, компоненти якого отримують своє мовне вираження у системі "суб’єкт - об’єкт". Підкреслено, що основною відмінністю дискурсу від тексту є наявність у першому ідей розвитку, що зумовлено екстралінгвальними чинниками; особливістю тексту є наявність комунікативного акту, ефективність якого залежить від врахування умов спільної комунікативної історії, дотримання принципів координації та кооперації. Визначено структурні елементи комунікативного акту: відправник, кодування, повідомлення, канали передавання, декодування, одержувач інформації, відгук, зворотний зв'язок. Виокремлено три категорії розуміння тексту: концепт – семантична будова – логічна будова. Сделан дефинициальный и компаративный анализ понятий "дискурс" и "текст". Описаны коммуникативные свойства дискурса, компоненты которого получают свое языковое выражение в системе "субъект - объект". Подчеркнуто, что основным отличием дискурса от текста является наличие в первом идей развития, что обусловлено экстралингвальными факторами; особенностью текста является наличие коммуникативного акта, эффективность которого зависит от учета условий совместной коммуникативной истории, соблюдения принципов координации и кооперации. Определены структурные элементы коммуникативного акта: отправитель, кодирование, сообщение, каналы передачи, декодирование, получатель информации, отзыв, обратная связь. Выделены три категории понимания текста: концепт – семантическое строение – логическое строение.The paper analyzes the differences between discourse and text which are the components of the theory of communicative act. It also gives the interpretation of the significant levels of discourse and text, and text, and there is the description of communicative qualities of discourse.
Попередній перегляд:   Завантажити - 302.891 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Новоселецька С. В. 
Дискурс-аналіз як предмет міждисциплінарних досліджень [Електронний ресурс] / С. В. Новоселецька, М. М. Августюк // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Психологія і педагогіка. - 2011. - Вип. 17. - С. 263-276. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2011_17_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 286.962 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Августюк М. 
Ілюзія знання в метакогнітивному моніторингу процесу навчання: основні аспекти та змістові характеристики [Електронний ресурс] / М. Августюк // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Психологія і педагогіка. - 2014. - Вип. 26. - С. 3-6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2014_26_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 261.63 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Августюк М. М. 
Метакогнітивний моніторинг як складова метапізнання [Електронний ресурс] / М. М. Августюк // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Психологія і педагогіка. - 2014. - Вип. 30. - С. 3-7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2014_30_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 243.411 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Пасічник І. Д. 
Метакогнітивний моніторинг як регулятивний аспект метапізнання [Електронний ресурс] / І. Д. Пасічник, Р. В. Каламаж, М. М. Августюк // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Психологія і педагогіка. - 2014. - Вип. 28. - С. 3-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2014_28_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 256.568 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Августюк М. 
Ілюзія знання як проблема в навчальній діяльності студентів [Електронний ресурс] / М. Августюк // Психологія особистості. - 2015. - № 1. - С. 260-269. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Po_2015_1_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 186.915 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Августюк М. М. 
Особливості прояву ілюзії знання в метакогнітивному моніторингу навчальної діяльності [Електронний ресурс] / М. М. Августюк // Психологія: реальність і перспективи. - 2016. - Вип. 6. - С. 11-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prp_2016_6_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 218.333 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Августюк М. М. 
Характеристика структури та змісту тренінгової програми з оптимізації процесу метакогнітивного моніторингу навчальної діяльності [Електронний ресурс] / М. М. Августюк // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Психологія. - 2016. - Вип. 3. - С. 3-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2016_3_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 282.033 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Каламаж Р. В. 
Ілюзія знання як помилка метакогнітивного моніторингу навчальної діяльності [Електронний ресурс] / Р. В. Каламаж, М. М. Августюк // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Психологія. - 2016. - Вип. 4. - С. 19-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2016_4_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 390.124 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Августюк М. М. 
Вплив зовнішніх чинників на об’єктивність метакогнітивного моніторингу навчальної діяльності студентів [Електронний ресурс] / М. М. Августюк // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Психологія. - 2015. - Вип. 1. - С. 18-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2015_1_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 284.355 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Августюк М. М. 
Цілеспрямований педагогічний супровід в оптимізації метакогнівного моніторингу навчальної діяльності студентів [Електронний ресурс] / М. М. Августюк // Психологія особистості. - 2018. - № 1. - С. 82-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Po_2018_1_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 741.93 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Августюк М. М. 
Формування навичок ефективного метакогнітивного моніторингу навчальної діяльності студентів [Електронний ресурс] / М. М. Августюк // Вісник Одеського національного університету. Серія : Психологія. - 2018. - Т. 23, Вип. 1. - С. 6-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_psi_2018_23_1_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 132.606 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Августюк М. М. 
Теоретичний аналіз концептуальних підходів до операціоналізації емоційного інтелекту [Електронний ресурс] / М. М. Августюк // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Психологія. - 2021. - Вип. 13. - С. 81-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2021_13_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 504.648 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Августюк М. М. 
Основні науково-психологічні підходи до вивчення емоційного інтелекту [Електронний ресурс] / М. М. Августюк // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Психологія. - 2021. - Т. 32(71), № 1. - С. 81-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sntnvusp_2021_32(71)_1_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 322.796 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Августюк М. М. 
Особливості взаємозв’язку між метакогнітивним моніторингом та метакогнітивним контролем [Електронний ресурс] / М. М. Августюк // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Психологія. - 2021. - Вип. 70. - С. 37-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhIPC_2021_70_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 482.629 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Августюк М. 
Основні аспектні характеристики моделей емоційного інтелекту [Електронний ресурс] / М. Августюк // Вісник Львівського університету. Серія : Психологічні науки. - 2021. - Вип. 8. - С. 3-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlups_2021_8_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 324.829 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Пасічник І. Д. 
Основні аспектні характеристики тренінгової програми "Підвищення точності метакогнітивного моніторингу навчальної діяльності у студентів засобами емоційного інтелекту" [Електронний ресурс] / І. Д. Пасічник, М. М. Августюк // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Психологія. - 2022. - Вип. 15. - С. 4-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2022_15_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 542.381 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського