Пошуковий запит: (<.>A=Августюк М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17
|
1. |
Августюк М. Значення та інтерпретація рівнів дискурсу і тексту в теорії комунікативного акту [Електронний ресурс] / М. Августюк // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 2. - С. 95-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_2_26 Зроблено дефініціальний та компаративний аналіз понять "дискурс" і "текст". Описано комунікативні властивості дискурсу, компоненти якого отримують своє мовне вираження у системі "суб’єкт - об’єкт". Підкреслено, що основною відмінністю дискурсу від тексту є наявність у першому ідей розвитку, що зумовлено екстралінгвальними чинниками; особливістю тексту є наявність комунікативного акту, ефективність якого залежить від врахування умов спільної комунікативної історії, дотримання принципів координації та кооперації. Визначено структурні елементи комунікативного акту: відправник, кодування, повідомлення, канали передавання, декодування, одержувач інформації, відгук, зворотний зв'язок. Виокремлено три категорії розуміння тексту: концепт – семантична будова – логічна будова. Сделан дефинициальный и компаративный анализ понятий "дискурс" и "текст". Описаны коммуникативные свойства дискурса, компоненты которого получают свое языковое выражение в системе "субъект - объект". Подчеркнуто, что основным отличием дискурса от текста является наличие в первом идей развития, что обусловлено экстралингвальными факторами; особенностью текста является наличие коммуникативного акта, эффективность которого зависит от учета условий совместной коммуникативной истории, соблюдения принципов координации и кооперации. Определены структурные элементы коммуникативного акта: отправитель, кодирование, сообщение, каналы передачи, декодирование, получатель информации, отзыв, обратная связь. Выделены три категории понимания текста: концепт – семантическое строение – логическое строение.The paper analyzes the differences between discourse and text which are the components of the theory of communicative act. It also gives the interpretation of the significant levels of discourse and text, and text, and there is the description of communicative qualities of discourse.
|
2. |
Новоселецька С. В. Дискурс-аналіз як предмет міждисциплінарних досліджень [Електронний ресурс] / С. В. Новоселецька, М. М. Августюк // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Психологія і педагогіка. - 2011. - Вип. 17. - С. 263-276. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2011_17_31
|
3. |
Августюк М. Ілюзія знання в метакогнітивному моніторингу процесу навчання: основні аспекти та змістові характеристики [Електронний ресурс] / М. Августюк // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Психологія і педагогіка. - 2014. - Вип. 26. - С. 3-6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2014_26_3
|
4. |
Августюк М. М. Метакогнітивний моніторинг як складова метапізнання [Електронний ресурс] / М. М. Августюк // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Психологія і педагогіка. - 2014. - Вип. 30. - С. 3-7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2014_30_3
|
5. |
Пасічник І. Д. Метакогнітивний моніторинг як регулятивний аспект метапізнання [Електронний ресурс] / І. Д. Пасічник, Р. В. Каламаж, М. М. Августюк // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Психологія і педагогіка. - 2014. - Вип. 28. - С. 3-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2014_28_3
|
6. |
Августюк М. Ілюзія знання як проблема в навчальній діяльності студентів [Електронний ресурс] / М. Августюк // Психологія особистості. - 2015. - № 1. - С. 260-269. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Po_2015_1_29
|
7. |
Августюк М. М. Особливості прояву ілюзії знання в метакогнітивному моніторингу навчальної діяльності [Електронний ресурс] / М. М. Августюк // Психологія: реальність і перспективи. - 2016. - Вип. 6. - С. 11-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prp_2016_6_5
|
8. |
Августюк М. М. Характеристика структури та змісту тренінгової програми з оптимізації процесу метакогнітивного моніторингу навчальної діяльності [Електронний ресурс] / М. М. Августюк // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Психологія. - 2016. - Вип. 3. - С. 3-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2016_3_3
|
9. |
Каламаж Р. В. Ілюзія знання як помилка метакогнітивного моніторингу навчальної діяльності [Електронний ресурс] / Р. В. Каламаж, М. М. Августюк // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Психологія. - 2016. - Вип. 4. - С. 19-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2016_4_4
|
10. |
Августюк М. М. Вплив зовнішніх чинників на об’єктивність метакогнітивного моніторингу навчальної діяльності студентів [Електронний ресурс] / М. М. Августюк // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Психологія. - 2015. - Вип. 1. - С. 18-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2015_1_4
|
11. |
Августюк М. М. Цілеспрямований педагогічний супровід в оптимізації метакогнівного моніторингу навчальної діяльності студентів [Електронний ресурс] / М. М. Августюк // Психологія особистості. - 2018. - № 1. - С. 82-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Po_2018_1_15
|
12. |
Августюк М. М. Формування навичок ефективного метакогнітивного моніторингу навчальної діяльності студентів [Електронний ресурс] / М. М. Августюк // Вісник Одеського національного університету. Серія : Психологія. - 2018. - Т. 23, Вип. 1. - С. 6-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_psi_2018_23_1_3
|
13. |
Августюк М. М. Теоретичний аналіз концептуальних підходів до операціоналізації емоційного інтелекту [Електронний ресурс] / М. М. Августюк // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Психологія. - 2021. - Вип. 13. - С. 81-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2021_13_16
|
14. |
Августюк М. М. Основні науково-психологічні підходи до вивчення емоційного інтелекту [Електронний ресурс] / М. М. Августюк // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Психологія. - 2021. - Т. 32(71), № 1. - С. 81-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sntnvusp_2021_32(71)_1_16
|
15. |
Августюк М. М. Особливості взаємозв’язку між метакогнітивним моніторингом та метакогнітивним контролем [Електронний ресурс] / М. М. Августюк // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Психологія. - 2021. - Вип. 70. - С. 37-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhIPC_2021_70_7
|
16. |
Августюк М. Основні аспектні характеристики моделей емоційного інтелекту [Електронний ресурс] / М. Августюк // Вісник Львівського університету. Серія : Психологічні науки. - 2021. - Вип. 8. - С. 3-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlups_2021_8_3
|
17. |
Пасічник І. Д. Основні аспектні характеристики тренінгової програми "Підвищення точності метакогнітивного моніторингу навчальної діяльності у студентів засобами емоційного інтелекту" [Електронний ресурс] / І. Д. Пасічник, М. М. Августюк // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Психологія. - 2022. - Вип. 15. - С. 4-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2022_15_3
|